teenage angst

allt gick bra, skönt som fan. har varit orolig tjej ett tag.

tog en fika med london-gänget efter skolan. det var mysigt och vi hade kul, trots att jag nog inte är den roligaste bruden att hänga med just nu. jag vill till london nu, bort härifrån. finns dock många man kommer sakna.

ikväll måste jag verkligen plugga. har inte blivit så mkt av det den senaste veckan, har helt enkelt inte orkat och har haft annat att tänka på. nu börjar det verkligen dra ihop sig och jag har alldeles för mycket att göra. och jag gör alldeles för mycket som jag inte borde göra. det är på gott och ont det där.

borde försöka få ordning på mitt rum också, världens kaos.



hej prylar


säng ^_^

Kommentarer
Postat av: Ludrh

Kaos världens :O

TAALLLLH!

2009-05-07 @ 20:29:45
URL: http://grim-nyberg.blogspot.com/
Postat av: sofia

ser ju hemtrevligt ut vad pratar du om ;)

2009-05-18 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0