massa fixat, lite kryssat!

fan vilken jävla dag jag har haft. vaknade försent såklart och såg att jag inte hade busspengar så jag kom inte iväg till den tiden jag trodde och jag blev stressad. tog mig iaf till skolan och fixade bilderna till utställningen. sjukt stressigt då jag var i skolan klockan halv två och vi öppnade venissage klockam fem. det gick bra iaf och jag och annika släpade på skålar och popkorn maskiner in till galleri norreport och började hänga upp bilder och fixa fint. det kom ganska mycket folk faktiskt och jag tycker själv att utställningen är bra, kom och kolla om ni har tid när ni är i stan!

smet därifrån en stund med annika för att kolla skor till balen samt studenten. jag hittade världens snyggaste student skor på bianco som jag ska köpa imorgon. de kommer bli perfekt med klänningen jag hittade på MQ en timme senare när jag var med jenni. skorna är svarta med typ 12 cm smaaal klack, två breda rämmar över anklarna med stora guldspännen. klänningen är typ vit och ser ut som en prinsessklänning. kommer bli asa snyggt med typ svart/guldiga smycken till (hittade även det på MQ). jag är GLAD.

hittade dock inga balskor typ.. och balen är på söndag. ska träffa farmor på lunch och shopping i stan imorgon så då gäller det för mig att hitta både skor, väska och smycken för sen kommer jag inte ha tid. ska boka placebo biljetten ikväll med. fan va pengar det går åt detta nu. men men, det kostar att vara vara snygg och ha kul!

nu ska jag plugga hela natten igen, har bara satt ETT kryss på listan idag men det är för att det tagit så mkt tid med utställningen och sånt. 19 saker kvar nu, pust.

(jenni babe, FAN VA FUL JAG BLEV)

Kommentarer
Postat av: j to da enni

hahahahahahahaha

2009-05-26 @ 22:25:33
Postat av: louise

låter finfint med studentgrejerna :)

2009-05-27 @ 08:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0