do you never wonder?

hemkommen. tog en taxi, var gött men dyrt. värt iaf. haft ett sjukt jävla shift idag. började hur segt som helst, alla var helt chockade över hur lugnt det var och hur lite det var att göra. helt plötsligt var stället fullt, folk jobbiga och jag råkade hamna mitt i ett slagsmål. fick även slänga ut två killar som taffsade och var jobbiga. sen när allt lugnat ner sig får nån brud psykbryt på ena bartendern och börjar kasta glas på honom. haha, skrattar nu när jag tänker på det men just då var man helt nollställd. well well. behövde inte göra provet idag, ska skriva det imorgon istället. skönt det, då hinner jag öva på tunnelbanan dit. på söndag har alla (utom de som är boring) tagit ledigt för vi ska till en fördetta be at one'ares nya bar, det är öppning och kommer antagligen bli helkul. ska bli roligt att gå ut med jobbfolket.

kiss me
flick your cigarette and then kiss me
kiss me where your eye won't meet me
meet me where your mind won't kiss me
flick your eyes and mine and then hit me
hit me with your eyes so sweetly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0