blöö

vå får veta hur det går med lägenheten imorgon. ska även kolla på en annan då iaf vi inte får den vi vill ha. blö.
jag är så fruktansvärt trött idag och tänker inte röra mig utanför vårat hostel (även om jag hatar att vara här). mangan fick jobbet i camden iaf, hon är iväg nu och sandra är på intimissimi och jobbar hon också. frida jobbar som bartender varje natt och kommer hem tidigt tidigt på morgonen. lollo har nog fått jobbet på h&m, dom skulle höra av sig.

var ute en sväng igår med lou, vi hade mycket trevligt och kom hem i lagom tid. känns bra. men är ändå helt död. har dragit på mig en jävla hosta också, så jag hostar tills jag håller på att spy stup i kvarten, mycket trevligt. blö, jobbig dag idag. ska snart bädda ner mig så gott det går på den äckliga madrassen med den vidriga filten och stenhårda kudden. kolla how i met your mother och äta chips, tycka lite synd om mig själv också.


wait, they don't love you like i love you

Kommentarer
Postat av: sara

Gumman då! När börjar din kurs? :) Puss!

2009-09-14 @ 14:43:32
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0