pretty please

tredje dagen i skolan idag och det gick bra, bättre än förväntat. fick beröm för mina ganska exakta freepouring skills och för snabba drinkar, gött det. jag och lou var ute och tog en öl igår och catchade up lite, var mysigt. satt på the albany på great portland st. träffade ett gäng komiker och marco kom förbi, trevlig kväll, hemma i tid och upp i tid.



jag vill inte ha höst och vinter utan hjärta
vill inte vara tvungen att värma mina egna händer
mina egna ben
värm mig, så är du snäll
om kvällarna är här så kallt
men i magen finns fortfarande sommarvärme


please, remember me
fondly
i heard from someone you're still pretty
and then
they went on to say
that the pearly gates
had some eloquent graffiti
like 'we'll meet again'
and 'fuck the man'
and 'tell my mother not to worry'
and angels with their gray
handshakes
were always done in such a hurry


and

please, remember me
finally
and all my uphill clawing
my dear
but if i make
the pearly gates
do my best to make a drawing
of god and lucifer
a boy and girl
an angel kissin on a sinner
a monkey and a man
a marching band
all around the frightened trapeze swingers


Kommentarer
Postat av: sara

Man kan inte bara glømma dig! Du ær en sån person som man fastnar før direkt. :) Jag har det b ra i Oslo, ska jobba idag. Ska bli kul. Saknar er. Kommer antagligen någon gång i jan-feb och hælsar på om allt går som det ska. :) Miss!!! Kommer ni hem till jul? Puss

2009-09-24 @ 11:59:44
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: sara

Jag ska hem i jul.. Kan inte bara vara borta. tror jag. eller ja, jobbar jag inte åker jag hem. Kul o ses. Pussssss

2009-09-25 @ 01:23:11
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: j to da enni igenni

men var inte sådär, kom hit jag saknar dig tänk vad kär jag kommer vara i dig nästa sommar när jag saknat dig så länge!

2009-09-25 @ 16:03:14
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0