Hejdå fritid, hej plugg!

Sitter på fotolektion nu och min klasskompis Malin sa precis att det bara är 56 dagar lvar till studenten, 56 DAGAR!!!! Det är heöt sjukt, jag förstår inte hur jag ska hinna med allting jag har kvar att göra. Det kommer nog bli så att man får glömma bort att sova och glömma bort sin fritid och alla nöjen. Nu är det fan sista rycket och jag ska kämpa så mycket jag kan och ännu mera. Hon sa också att det bara är 37 skoladagr kvar. Det kommer gå så snabbt och det känns som att tiden springer från mig. Jag skulle behöva stanna klockan och bara sätta mig ner och planera upp hur jag ska göra detta för att få allting klart. Blir nog inte nån utgång mer nu fram till balen. Super tråkigt eftersom Niki har avskedsfest imorgon för hon ska åka till Alanya i ett halvår menjag har helt enkelt inte tid. Ska inhandla kaffe, koffeintabletter och c-vitaminer. Då ska jag nog lyckas hålla mig vaken och fokuserad. Hejdå fritid, hej plugg.



Min kalender kommer nu framöver vara min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0