back on track

jaa, jag lever. har bara inte haft tid för bloggen på länge. två veckor för att vara exakt. har varit bra men stressiga två veckor, har nu bara 4 prov kvar att göra innan jag är klar för mitt slutprov. det slog mig nyss att det är jul om ungefär 2 veckor, helt sjukt. ska spendera julafton hos james med b@1 familj och kille. mysigt. åker antagligen hem till sverige i januari och hälsar på, känns som att det börjar bli dags att träffa familjen och saknade vänner.

ska även börja laga mat igen, försöka få ordning på min fritid en aning. var ledig söndag och måndag och hade massa planer men det slutade med att jag inte lämnade shanes hus. för trött helt enkelt. svimmade i måndags också, det var en märklig känsla, har aldrig hänt mig förr. ena sekunden stod jag upp sen vaknar jag på golvet. dags att dra ner på tempot en aning, min kropp säger ifrån.

jag har länge velat beställa saker från sbenska affären här eftersom jag aldrig har tid att åka dit. så jag har tänkt beställa hem lite godis och knäckebröd etc. igår kom jag hem efter en eller två för många jägermeister och fick för mig att göra en beställning. såg nu att den slutade på 85 pund. har köpt massa saker. bra jobbat denise.


"i only had this one simple rule; never to get involved with people i work with. you don't screw the crew you know. and then you came along and messed it all up. but hey, you are damn worth it. turning me into this corny mess" - pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sara

killen? H´hihihihihihi. wooohoo

2009-12-09 @ 23:34:58
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: grodis

men åh va bra, då ska jag komma hem till dig å käka massa svensk mat!

2009-12-10 @ 01:04:38
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0