fairytale of london

haft två kvällar lediga denna veckan, dom har spenderats på jobbet fast på andra sidan baren. har varit trevligt, druckit drinkar med vänner och stammisar, brännt pengar och levt rövare. kändes bra då det händer allt för sällan nuförtiden. sov till klockan 5 idag och blev fint omhändertagen med pannkaksfrukost. fint. jobbat hela kvällen och kom hem för en stund sen. min svenska mat hade kommit när jag kom hem, lollo hade lagt allting i sängen. herre gud va saker det var. nu har jag iaf lite mat hemma, bra det. sitter just nu och äter lingongrova med gräddost och dricker oboy, haha. ska snart lägga mig i sängen och sova, jobba häcken av mig imorgon igen.



"i don't need to dream then, you are everything i could wish for"
tack baby

Kommentarer
Postat av: grodis

ÅH LINGONGROVA!!!! LYCKA! :D

2009-12-13 @ 00:02:29
URL: http://svineflue.blogg.se/
Postat av: j to da enni cant stop lovin u

abooo jag saknar dig så grymt mycket med jämna mellanrum. jag tror jag vill till dig. jävligt gärna alltså. jag behöver lukta på dig kvinna!

2009-12-14 @ 16:54:28
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0