summertime

hade asmys igår. åkte ut till grötvik och grillade och drack lite folköl. solen sken, havet var lika bra som alltid och alla var glada, hippie-denise var nöjd. legat på stranden hela dagen, är trött men pepp. ska snart in till parken, träffa de bästa och chilla. matte är hemma, gör mig glad. lyssnar på summertime med billie holiday, älskar den så mycket. min mor tänkte först döpa mig till billie efter denna magiska kvinna, det kan jag inte riktigt förlåta henne för att hon inte gjorde. billie med ie.




billie holiday sings only to me,
i can't give you anything but love
baby
that's the only thing i have plenty of
baby.
oh,billie
billie
billie,
i want to be in america with
you
and all that
music




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0