oh it's what you do to me

haft en asbra helg. midsommar var bästa på länge, sjukt nice förfest hos sebbz sen vidare till padde där det var party hela natten. bra folk, lite mat, fin musik, en varm hand och en hammock gjorde min kväll. lördagen bjöd på massa mys, crocket och film. idag har jag varit iväg med jason, oliver, deras mammi och kusin på pay and play-banan i skummeslöv, jag var helt klart bäst.


det är fint just nu. att ligga i din säng och lyssna på musik om dig och mig. jag känner mig som 15 år och det känns bra i magen och jag är glad glad glad. det är som det är att vara 18 år gamal och att folk förväntar sig att man ska ta ansvar och bestämma saker om sig själv och vad man vill göra med sitt liv men det blir så jävla mycket lättare och bättre när man ändå känner sig som 15 eller kanske 14 och det känns som att om man bara får lyssna klart på wonderwall en gång till kommer det ordna sig och allt kommer bli bra. om det inte redan skulle bli tungt att lämna halmstad för london i höst kommer det blir 100 x jobbigare nu men det kommer lösa sig, jag lyssnar på wonderwall och känner det på mig. i magen känns det, i huvudet snurrar det mest. jag borde äta något. men det är svårt när det kittlar och sånt.

don't you worry about the distance
i'm right there if you get lonely
give this song another listen
close your eyes
listen to my voice, it's my disguise
i'm by your side




nu kommer j-boi hit, vi ska till bulls och ta en öl, catcha up och vara lika kära i varandra som i alltid är vid den här tiden på året. du jenni det var så fint i fredags när vi satt på trappan och vi pratade om min pappa och det började spöregna och vi blev fnissiga och jag blev så glad över att du har fattat allt och jag har inte sagt nåt men så är det alltid med dig. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0