Det måste få ett slut

Igår satt jag, Michael, Matte, Malin, Jim och Carro hemma hos Mattias och förfestade. Vi hade super trevligt och det var länge sen det var gamla gänget sådär. Sen drog vi in till Tre Hjärtan och det var faktiskt första gången jag var där. Det var kul och jag träffade Nicke (en av mina bästa och äldsta killkompisar) som jag inte träffat på sjukt länge! Sen började jag och M bråka, och kvällen slutade inte lika lyckligt. Han åkte hem till sig och jag åkte hem till min mamma och sov hos min lillasyster. Det var iofs ganska mysigt :)

Nu sitter jag hemma hos mamma med min lillebror, vi sitter vid soffbordet brevid varandra med varsin laptop och spelar datorspel :) Han är den största anledningen till att jag ska flytta hit igen, jag saknar honom hela tiden och mamma säger ofta att han är ledsen för att jag inte är hemma med honom. Saknar min syster också, men det är inte riktigt samma sak då hon snart är 16 och min lillebror bara 5, man vill ju inte gå miste om hans småår.
M kommer och hämtar mig här om en timme :)


Lillebror och jag <3

Kommentarer
Postat av: annika

fy farao vad söta ni är gullisar!

2009-03-28 @ 14:23:26
URL: http://kinkyboots.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hörru! Bort med tassarna. Det där är faktiskt min blivande man!

2009-03-28 @ 18:32:45
URL: http://gissbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0