En lösning, en flaska vin och en varm säng

Nu är jag hemma igen. Känns skönt att ha pratat med M och att det är bra igen. Innan vi körde hem åkte vi till systemet och köpte en flaska vin till mig. Elina kommer hit ikväll och vi ska dricka vin och mysa sen antagligen ut. M ska laga mat åt oss och sen lämna oss ifred, hehe :)

Jag köpte Arthur Metz, ett vin som M köpte någongång när vi skulle käka sushi för det ska tydligen passa bra till det, och enda sen dess har det varit mitt favoritvin. Inte bara till sushi utan till allt!. Det smakar som fläderblomssaft utan att vara för sött och sliskigt. Bra pris också! Nu ligger jag i sängen och ska vila så att jag är på G ikväll!



Arthur Metz, nr 5249 på Systemet, 74 kr.

Kommentarer
Postat av: natha

ja men det var bara till mamma :( buhu, hahah

2009-03-28 @ 16:57:33
URL: http://natlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0