Hemma!

Fy vad jag är trött nu! Kom hem för ett tag sen och har stått och diskat nu en stund, fick ont i handlederna dock så Michael fick ta över. Mina leder är åt helvete (igen) för tillfället. Skoldagen har varit lång och seg men hanska bra iaf. Vi i klassen har suttit och pratat om balen och studenten och nu känner man verkligen att det inte är lång tid kvar, snart är man student!

Nu ska jag ta det lugnt en stund, ska ju ut och käka vid 6. Det blir pizza, är så sjukt sugen på det. Jag tror inte jag käkat det sen jag var i Thailand i vintras, det var länge sen! Sen ska jag hem och mysa med familjen, saknar dom. Känner att jag har lite pms och är sur och arg ena sekunden och lite trött och ledsen andra sekunden, då behöver man lillebror :)



Detta ska tydligen vara jag. Ritad av min kära pojkvän. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0