Ny blogg!

Har varken haft tid eller ork att blogga innan men på senare tid har jag känt ett behov av att få skriva av mig. Nu känns det helt plötsligt konstigt och man vet inte riktigt hur man ska börja. Känns nästan löjligt på något sätt. Äh jag vet inte. Idag har jag varit inne i stan med Elina. Vi tog en fika på Espresso House där jag stötte på en kompis jag inte sett på hundra år, sånt är alltid roligt. Det blev självklart en del fina köp också. Ny väska, nya skor och ett par nya jeans. Allt från H&M!

När jag kom hem hade Michael lagat super god mat och kladdkaka till efterrätt. Det är verkligen toppen att komma hem till en god hemlagad middag! Nu är det bara plugg som gäller!


Dagens köp!

Dagens köp!

Kommentarer
Postat av: natha

haha så det blev shopping i alla fall ;)?

2009-03-25 @ 22:54:19
URL: http://natlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0