håh!

det har varit en bra med hektisk dag! jag och farmor käkade lunch på bar mezzo, super gott var det. sen körde hon mig till sannarp där jag skulle göra mitt muntliga cambridge prov. det gick nog helt okej, kändes iaf inte alltför skit tungt. sen åkte vi tillbaka till stan, jag köpte skorna det första jag gjorde. sen gick vi till MQ där jag provade klänningen igen.. men hittade en annan som jag tyckte var mycket snyggare och som var 500:- billigare! åh va glad jag blev. köpte även armband och halsband till både balen och studenten. sen kaffe och kaka på broktorpsgården, gallerivakt med annika och sedan buss hem. när jag kom hem provade jag att ha skorna tillsammans med balklänningen och vet ni, det funkade asa bra! så jag behöver inte köpa ett par skor till balen också! GLAD TJEJ!
sen gjorde mamma min favorit maträtt och jag är övertaggad och typ lika pepp som jag var imorse.

nu ska jag plugga historia tills jag dör. prov imorgon. admir kommer hem och jag ska egentligen med honom när han tatuerar sig men jag vet inte om jag hinner pga jävla historiaprov. borde iaf beställa tid för min. kollade på lilla berlin idag hur lång väntetid dom har där och hon sa att om jag bokar nu snart får jag tid inom två veckor. någon som vet hur bra dom är?




kass bil, men ändå


Kommentarer
Postat av: j to da enni

haha porrigt!

nä fint.. ok porrigt

2009-05-27 @ 21:34:48
Postat av: Anna K.

Skiiiiiit snygg!! ;) GUAPAAA!

2009-05-27 @ 22:44:26
URL: http://annanando.blogspot.com/
Postat av: Amelie

Gaaah! knappt snygg brud liksom!!! :P hihi. Du kommer bli snyggast på både balen och studenten, älskling!

2009-05-28 @ 09:14:05
URL: http://gissbol.blogg.se/
Postat av: natha

jag har hört att dem är bra, jag ska också dit och beställa tid :)

2009-05-28 @ 10:01:12
URL: http://natlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0