it's nothing but a heartache

har inte orkat blogga på ett bra tag, har inte vågat för
det finns för många ord och för många tankar i mitt huvud som
väntar på att få komma ut. jag vill ha kvar dom där inne precis som jag ville
ha kvar dig, och dig. och dig.
det var en underlig känsla att få hjärtat sönder trasat,
jag trodde att hela jag skulle gå sönder. men jag går inte sönder, jag står upp nu.
att få hjärtat krossat och att krossa hjärtan, det har jag gjort
en gång för mycket nu
aldrig mer krossas, aldrig mer krossa

som en vän sa till mig innan idag
tre krossade hjärtan på tre veckor,
det är bara du som lyckas denise

som samma vän sa till mig innan idag
det är helt otroligt, du och din dramatik


jag och dramatiken går hand
i hand. tre värkande
hjärtan och en gnutta dramatik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0