pepp-tjej

somnade som en sten i soffan igår, ganska skönt men var sjukt förvirrad när mamma väckte mig vid 9 imorse. somnade om och vaknade halv tio av att mamma ringer och säger att jag ska göra Cambridge examen idag. det hade ju jag typ glömt bort helt ju. men det är den muntliga delen och det tar inte mer än en kvart ungefär så det är lugnt. känns som att dagen iaf kommer bli bra. farmor kommer hit och hämtar mig nu så ska vi in till stan och käka lunch, sen kör hon mig till sannarpsgymnasiet så att jag får provet gjort. sen åker vi tillbaka in till stan och handlar saker. ska bli sjukt kul, jag undrar vad hon kommer tycka om skorna. tror att hon kommer säga att de är på tok för höga och att jag kommer se ut som en slampa. haha.

mellan klockan fyra och sex ska jag och annika vakta galleriet så kom upp och titta på utställningen om ni har vägarna förbi! sen ikväll ska jag bara plugga som en idiot. har fortfarande massvis att göra men det vet alla redan så jag ska inte bitcha om det i detta inlägget.

åh jag är så sjukt peppad på allt idag! nya kläder, placebo(!!!), balen, studenten, london, liiivet!

och för övrigt så vill jag att alla ska veta att london resan är bokad och klar nu!!!!!!

so long fuckers!






Kommentarer
Postat av: Anna K.

Lilla du! man får helt enkelt inte vara så snygg som du!!

När åker du till London?' Min NY resa är också bokad o klar!!! hänger du med?? ;) Nicole kanske kommer också! :D

2009-05-27 @ 14:05:45
URL: http://www.annanando.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej! har försökt ringa dig under hela gårdagen och hela dagen i dag! du får gärna höra av dig när du har tid. allt är bokat och fixat, jag har papper till dig. dock kostade det lite mer än vad vi först räknade med. Puss!

2009-05-27 @ 15:47:07
Postat av: natha

bajsunge jag vill också se placebo och jag vill också till london !

2009-05-27 @ 15:51:17
URL: http://natlin.blogg.se/
Postat av: j to da enni

åh baby åhhhhh eeeeeh peppeeeeeeen allt är kirrat nu kan vi börja planera det roliga! BRUDAR OCH BÄRS etc. puss

2009-05-27 @ 17:02:42
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0