all of london sing

jag jobbar som en dåre just nu. 12 och 13-timmars pass varje kväll och det tar mig dessutom en och en halv timme för mig att ta mig hem. så är hemma vid halv sex på morgonen och börjar jobba vid tre igen. jag är trött och jag har blåmärken på mina tånaglar. men det är kul faktiskt och nästa vecka börjar jag min training. hoppas på att få certifikatet inom te månader typ. om jag jobbar kvar, får se hur dessa resorna går, det känns som att jag borde hitta ett jobb närmare camden men vi får se. ska dra mig till jobbet nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det tar en timme för mig att ta mig till mitt jobb med.. 30 min tåg sen 25 minuters gång. Det ä'r jobbigt. men det är pengar :)Puss

2009-11-07 @ 17:18:11
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0