hit the road

nyss hemkommen från jobbet. skulle egentligen stnnat och tagit ett glas vin med adam och disco men jag har ju en jävla resa hem så man får prioritera att sova ibland. börjar klockan ett imorgon och ska ha studytime med min trainee james. ska bli kul tror jag. har ingen aning om va jag ska göra dock. får vi se. har inga planer, jobbar till på söndag. börjar inte förren 8 på lördag så jag har tänkt att försöka få lite saker gjorda på dagen, typ köpa jobbskor och fixa engelsk bank. inget nytt som hänt annars. jag börjar bli galet trött på fulla jobbiga killar/män/gubbar och på fulla brudar/damer/häxor. man får verkligen ett helt annat perspektiv på onykterhet när man jobbar och trängs bland fulla idioter varje kväll och man själv är spiknykter. blö. folk är pinsamma.


amanda, ida och jag på zoobar igår

Kommentarer
Postat av: havet

SNYGGGGGA

2009-11-16 @ 15:39:53
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0