söndag

gårkvällens jobb shift gick mycket bättre, inga taffsande äckel. fick en del "i love you" och även om det är cheezy så är det mer uppskattat än tjuvnyp i häcken. gjorde även 30 pund i dricks. fick även lön för första veckan och den var fin och efterlängtat. ska snart pallra mig ner till camden lock market och köpa jobbskor (nej jag gjorde inte det igår, jag hann helt enkelt inte) och ska även kolla efter lite fins saker så som smycken och kanske lite annat krimskrams. sen ska jag tillbaka hem och laga en god hemmalagad middag. jag har käkat restaurangmat i två veckor nu och det känns som att köttbullar, potatis och gräddsås hade varit en dröm. kvällen ska tillbringas med att plugga inför provet imorgon, jag blir stressad och nervös för jag e virrig och blandar ihop recepten.

mind the gap
fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0