you've never seen the lonly me at all

jag som skulle göra massa saker idag. vaknade för en stund sen, tittade ut. det är grått, regningt, höst. får känslan av att "jag orkar inte ta mig någonstans nu, inte idag." borde ju fixa bank. borde åka till ambassaden, borde handla mat fast jag inte är hungrig längre. men jag är så trött fortfarande. sitter i köket med min dator, ingen är hemma. jag gråter men vet inte varför, jag är bara så trött. drömde konstigt, om dig och mig och ditt ex. det var sjukt. vaknar med hjärtklappning och blir ledsen över att inte ha någon kontroll, inget som binder ihop. vill inte mer nu.


and sooner or later it's over
i just don't wanna miss you tonight

Kommentarer
Postat av: Sara

KRAMAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vännen, vad det än är så finns jag här. Var inte längesen jag satt och grät i mitt rum här i Oslo. Kärlek

2009-11-18 @ 23:15:35
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0