all of london sing

idag fick vi igång vårat bredband så jag är tillbaka i cybervärlden

what's new? inget egentligen, gör mina prov i skolan på onsdag och torsdag sen är jag helt klar med kursen. får väl börja söka lite jobb sen. måste ringa teaterskolan också.

vi har det bra här, jag tror inte att jag på riktigt kan säga att detta känns som hemma ännu men jag hoppas att det kommer göra det tids nog. jag skypade med hela familjen tidigare idag, de var fina och glada och skrattade. jag var ensam hemma och när vi lagt på förstod jag hur mycket jag saknar dom, hur mycket jag saknar våra middagar som spårar ut i stora disussioner, hjälpa mamma med maten, dricka vin och prata historia när mimmi och staffan kommer över på helgen. jag satt hemma ensam i min säng, trött efter två dagars festande, och pratar med min fina familj som ganska snart var tvugna att lägga på för de skulle precis äta. tillsammans, i vårat gula villa villekulla hus med tända ljus och den vanliga stämningen. jag saknar den stämningen. och jag saknar min mamma, min fina fina bästa mamma som inte kunde sluta garva högt när vi pratade, hon tyckte det var fantastiskt att vi kunde kolla på varandra och prata över datorn. och hon bara skrattade, så glad och fin.


du fina tjej som luktar som havet, jag läser din blogg och blir orolig för dig. du vet hur jag är, mindre men storasyster. vill vara där nu och krama dig och klappa och viska i ditt öra att det är okej och att allt blir bra för det måste bli det. så som du satt med mig i flera timmar nere vid nissan precis innan jag åkte, du tröstade så fint och jag mådde så mycket bättre efteråt för det gör jag alltid efter du tröstat. och jag känner just nu att du kan behöva kärlek från din syster och jag skickar massvis till dig hela tiden, från ett lejonhjärta till ett annat du vet.

Kommentarer
Postat av: havet

shit nu började jag böla. älskar dig supermassor fan vad fin du är shit mygod

2009-10-12 @ 20:51:24
URL: http://amsway,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0