break my bones, cut my wings. nothing hurts but you.

fick mitt schema idag, börjar jobba på tisdag. ska jobba i battersea rise i clapham. det kommer ta mig en evighet att komma hem på nätterna och jag måste ta tre olika bussar men det blir nog okej. tre av tjejernas familjer är här just nu, de verkar glada. pratade med mamma innan, saknar henne men dom kommer hit innan jul och hälsar på. vet inte när jag kan komma till sverige, det blir iallafall inte innan nyår. känns både skönt och jobbigt, hade antagligen varit tungt att åka tillbaka hit efter ett besök hemma men jag saknar er. vi har köpt nytt hus, familjen. en stor villa i sjukhusbacken. nästa gång jag åker till halmstad kommer antagligen vara för att packa ihop mitt liv jag lämnade där. känns sådär. just nu känns egentligen allting sådär. jag vet inte hur jag ska orka ta itu med vissa känslor och om det är dags nu eller om jag ska vänta lite till för att se om det går över, folk säger att det går över tids nog men jag vet inte. känns som fel väg att gå men jag är helt enkelt inte tillräckligt stark för att orka ta tag i det. inte nu, kanske aldrig någonsin tillräckligt stark. det har nog med vilja att göra egentligen, jag har nog helt enkelt inte viljan.
jag vill inte.



i'm hanging on another day
just to see what you will throw my way
and i'm hanging on to the words you say
you said that i will be ok

i'm falling apart
i'm barely breathing
with a broken heart
that is still beating


so i'm holding on
i'm holding on
i'm barely holding on to you

i am damaged at best, like you've already figured out

Kommentarer
Postat av: Sara

hjärta.

2009-10-30 @ 10:07:53
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0